Abr 20

Arribem a Queenstown i trobem la primera cua de tot Nova Zelanda. Diríem que és el poble més turístic de Nova Zelanda. Gent amunt i avall i un restaurant o bar a cada porta, botigues de souvenirs i hotels i agències de tours i aventures per tot arreu. Els preus

Visitem el poble abrigats perquè fa un aire fresquet. El poble a la vora d’un dels llacs amb l’aigua més pura i transparent és una munió de xinesos amunt i avall. Dinem en un fish and ships food track que seria potser un dels plats típics del país, en realitat importat dels seus colonitzadors. La ració generosa i menjada areces de l’aire fred que fa ens reconforta una mica. Després d’un cafetó, aquest dins un bar, agafem via a Cromwell. Descobrim, en nomes 60 quilòmetres una zona bastant seca, que no freda on per sorpresa nostra hi ha també uns quants cellers que fan molt bona pinta. SI ens faltava veure algun tipus de paisatge era aquest. Molt més àrid i amb vegetació baixa. Ideal per les vinyes... això si, amb les vinyes tapades i molins calafectables per evitar que es congelin a l’hivern.

Arribem a Cromwell on ens espera en Harvi. Un couchsurfer indi que acaba de començar en això d’allotjar gent. Parlem una estoneta i a dormir que hem de matinar.

Al matí, sortim i fem via cap a Queenstown un altre cop per a deixar el cotxe i agafar l’avió cap a Auckland, última etapa del nostre viatge

Sin comentarios

(optional field)
Contesta a la pregunta següent per comprovar que no sou una màquina / Answer the question to check you are not a robot
¿Recordar información personal?
Letra pequeña: Todas las etiquetas html excepto <b> e <i> serán eliminadas de su comentario. Puede introducir enlaces simplemente escribiendo la url o direcciones de e-mail.